Aada92 Kızlar selam gebelikte lekeler normali kahverengi tonu gibi ama bazen oluyor miktarı az doktor olur demişti
tunasmom Aada92 kan kırmızısı olmadığı sürece çok problem olmuyor diyebiliyorum. Kahverengi eski kan diye adlandırıyor doktorlar. Akıntıda olabilir enfeksiyon da olabilir. Ama yinede dikkat et sen çok yorma kendini çok ayakta durma. Lekelenmeyi takip et.
2022bebeki Aada92 Gebelikte hiçbir kanama lekelenme normal değildir. Plasentadan mi keseden mi geldiğini bilemezsiniz. Mutlaka doktora görünüp önlem amaçlı progestan kullanmalısınız
Aada92 tunasmom çalışıyorum canım edebildiğimce ediyorum inşallah bir sıkıntı olmaz hafif lekelenmeler ama mesela kahverengi geldi sonrasında akıntı gelmeye basladı
tunasmom Aada92 kırmızı olmadığı sürece çok sorun olmuyor canım dediğim gibi. Çalışırken zor oluyor anlayabiliyorum seni onu düşünüp stres yapma sakın olabiliyor ilk dönemlerde
Aada92 tunasmom 🙏 inşallah canım bir sıkıntı olmaz insan geriliyor daha 3 hafta sonra duyucaz kalp atısını