Sadiye123 Kızlar ben 17+4 haftalığım geceleri midem fena oluyor daha doğrusu ağzıma acı su geliyor ve sürekli ağızdan gaz çıkarıyorum inanın başımı koyamıyorum yastıgı bu neden oluyor nasıl geçer ayrıca ortalama ne kadar sürüyor bu dönem. Çok duydum bi çok hamilede oluyormus ama hafifletiyorlarmış bana birşeyler önerir misiniz
Deletedmom434 Sadiye123 sade maden suyu ve süt içip hafifletmeyi deneyebilirsin eğer geçmezse doktoruna danış gerekli görürse gaviscon rennie gibi ilaçlar verir
sudamlasi Sadiye123 ortalama süresi maalesef yok hamilelik dönemin bitene kadar sürebilir.Doktoruna danışarak rennie kullanabilirsin çok iyi gelir☺️
deniz2019 Sadiye123 benim de 16 ya kadar oldu o dönem maden suyu bende ters etki yaptı ztn ağızdan sürekli gaz çıkıyordu iyice tetikledi dikkat edin derim Ben karbonhidratla bastırdım hep
Selinpol Sadiye123 benim de genelde geceleri oluyordu ilaç falan içme taraftarı da değilim çözümü badem yemek de buldum ama tuzlu kuruyemiş değil çiğ kavrulmamış olandan aldım aktardan hem mineral olarak da çok faydalıymış inşallah iyi gelir size de 🙏
Sadiye123 sudamlasi tanıdıkların direk rennin kullan diyor da bende doktor onayı olmadan kullanmam suda süt deneceğim sagol canım
EsinAydemir Bende de öyle oluyordu canım 35e giriyorum hayla mide yanmam oluyor doktorun verdiği gaviscon da bazen gecirmiyo yediklerine çok dikkat et hangisi yankı yapıyı tespit edip yeme ayrıca sıcak sütte hafifletiyo
sudamlasi Sadiye123 aynen zaten yutulan bişey değil naneli sakız gibi çiğnıyosun. Geceleri yatarken yastığını da yükselt ağzına acı su gelmez🌼
EzgiDilekAta Sadiye123 gece yatmadan bitane salatalık ye bişicik gelmrz azına bende o haftalarda başldı şuan salatalık etki etmiyo bebiş büyüdü die gaviskon şurup içiyorum