İleri derece sinüzitim de vardı benim o yüzden hamilelikte en katlanılmaz tek belirtim baş ağrısıydı benim hiç bir şekilde ilaç kullanmaya yöneltmedim kendimi olabildiğince hava almaya çalıştım, nane yağı sürdüm başıma masaj yaparak duş aldım ve inan ilaçtan daha kolay etkilerini gösteriyor