Kızlar az önce doktordan geldim 5+2 haftalığım karnımdan baktı doktor ama pek bişey görmedi kese de bebek de görünmedi ve alttan bakmak istedi eşim istemedi ben de içim rahatlasın diye istedim baktı ama çok küçük kese dedi daha çok yeni dedi benim de biraz bel ağrım ve kasık ağrım oldu sanki çok korkuyorum kızlar eşimle kavga edip duruyoruz ben sana yapma dedim diyip duruyor 😩😒😒😒😒😒😒 İnşallah bişey olmaz 😭😭🙏🙏🙏