tubacadircier Son regl günüme göre 6+3 teyim kese gayet büyük doktor geçtiğimiz perşembe kesenin büyüklüğüne göre bebeği görmeyi umuyodum dedi ama göremedik yarın tekrar gidicem böyle bi durumla karşılaşan var mı