musmutluanne05 benim lökosit 80 epitel 100 üstüydü. Antibiyotik kullanınca geçti. Onun dışında su içtim bol, idrarımı hiç tutmadım, idrar yaptıktan sonra biraz öne doğru eğildim iyice boşalttım idrarı, turna temişi yedim, iç çamaşırını sık değiştirdim, ütüleyip giydim. Geçti çok şükür.