Selinoloji Çalıştığım yerde klozet yok yani alaturka var. E her gün de oradayım. 3.trimestrdakilere sormak istiyorum kaçıncı haftaya kadar onu kullanabilirim çömelmekte eğilmekte zorluk ne zaman başlar?
Mrvsmt2502 Selinoloji canım asıl alaturkda oturman gerekiyor zaten doğumunu kolaylaştırır kasların kasılıp gevşiyor öyle oturunc. Activating labor diye doğumu başlattıpı söylenen hereketler var onun neredeyse tamamı o pozisyon
Burcuuuuu Selinoloji bizim evde alaturka var ve çok zor oluyor 1 ayım kaldı ve sezeryanim bende ne yapacam bilmiyorum