Ben 12 haftalıkken zayıf olmama rağmen biraz şişlik var diye 5-6 aylık hamile gibisin şimdiden demişlerdi. Çok bozulmuştu moralim ama şuan kızıyorum kendime niye takmışım diye. Kimseyi dinlemeyin. Gaz olabilir bebek olabilir kilo alabilirsiniz ama bu sizin dışınızda kimseyi ilgilendirmez. Sağlıklı olum bebişinle gerisinin hiç önemi yok.