Selam kızlar 5.gün embriyosu transferim oldu 5. Denemem , 1 .günü sayarsak 6.cı gunum bu arada ,dünden biraz koyu renk lekelenmem oldu bende dayanamadım evde test yaptım ama cıkmadı, yerleşme kanaması dıyemı diye acaba dedim ama erken mi yaptım testi cok uzgunum lekelenme görünce acaba dedirtti bu 5. Denemem hala sabırsızı