Pkoccluuanne İlk zamanlar düzenli beslendim ama 1 haftadır bulantılarım var yumurta peynir va yükleyemiyorum yada çiğ kuruyemiş yiyemiyorum nasıl yapacağım fikri olan var mı :((
Tuntun Pkoccluuanne benimde çok mide bulantılarım var canım ne çekerse ya da boğazımdan o an ne geçebilecekse onu yiyorum.. artık önemli olan sağlıklı beslenmek değil direkt beslenebilmek benim için…
Ozlemmisss Pkoccluuanne ilk 3 ay zaten senin kanından besleniyor 3 aydan sonra daha dikkatli olman lazım. Bişey olmaz korkma benim doktorum günde 30 kez kusanı bile biliyorum demişti hiç bişey yemeden duranlar var. 9 Ay bulantısı geçmeyenler var. Benim 4 ayımda bitti
melegimhosgeldin1 Doktor bana iki kişilik gibi yemenede gerek yok Çocuk varmış diye çok evham yapmada gerek yok normal gibi olmaya çalış çok zorlama kendini Bebiş zaten senin vücudundaki sen besleniyo. gucsuz dusme yeter bebis icin
Tgcccc İlk 3 ay 2 kisilik beslenmene gerek yok demişti ve ayrıca yiyemedigin zamanlarda üzülme senin depoların onu bi süre idare eder demisti . Ama masallah iştahliyim😃 ama bu mide bulantısı öldürdü bni 2 gündür yataktan hicc kalkmadim daha