Enyenianne enyenianne,galiba uygulamada mesajlaşma yok o yüzden tekrar buradan yazdım.Bugün tüm gün kan şekeri ölçümü yaptım.Ve hep 70,80 lerde çıktı.8 saat açlıktan sonra damardan kan verdim o da 70 çıktı.Eğer ciddi bi şeker problemi olsaydı herhangi bi değerim yüksek çıkar mıydı?