nejvavin valla o zaman açık konuşayım madem asi bile yaptırmamışsin ki doğru karar çünkü ben güvenmiyorum bu sisteme bize ne verdikleri ne yaptıkları belli değil ben şeker yüklemesini guvenmedigim için yaptirmiyorum sıvı şeker icireceklerine aynı şekerde baklava yedirsinler ya da tatlı ama sıvı şeker direk bebeğe de gittiğini söylüyor doktorlar o kadarcik bebeğin bir anda bu şekere maruz kalması normal değil canan karatayi haklı buluyorum bu konuda ekmek yeme pilav yeme demesiyle dalga geçiyorlar kadının ama kadın haklı ben senelerce hastalık çektim hatta erken doğmusum prematüre annem babam parayla aşılar vs yaptirmislar çocukluğumdan beri sürekli hastalanirim gençliğim hastalikla geçti hala hastayim 7 sene çocuğum olmadı adet olamadim hormonal hastaliklar yaşadım doktor doktor gezdim doğru dürüst birisi derdimi anlamadı Allah’ın takdiri tabiki en son bir doktora gittim oda insülin direnci var dedi ilaç su bu yine çare olmadı en son ketojenik beslendim Karatay hocanın dediğine yakın hatta daha ağır bir diyet ama biiznillah sagligim duzeldi kan degerlerimde iyilesme oldu adetim duzene girdi elhamdulillah rabbim diledi oldu yalniz arastirdigimda keto beslenmeyi o kadar kotuleyen doktorlar gordum ki bir kendi duzelmeme baktım bir de anlatinlara doktorlara olan bakış açım iyice değişti çünkü sadece ezber bilgi kullaniyorlar sonra keto beslenmeyi anlatan bir doktor dedi ki taa gencken yeni mezunken ilaç tanıtımına gittik resmen bizden ilacı pazarlamamizi istediler dedi tam cümle bu olmasada hatırladığım bu sonra dedi ki insanlar beslenme ile sağlığını bozdular bu yalnızca beslenmeyle düzelir dedi ilaç sadece kısır döngüye sebep oluyor hepsini demiyorum tabi tansiyon şeker kolesterol bunlar hep beslenmeyle duzelebilecek hastalıklar Allahin izniyle bunları yaşadığım için artık pek itibar etmiyorum o yüzden yaptırmayacagım ben gerçekten bak ekmeği makarnayı unu şekeri tam manasıyla kes yürüyüş ve bol su nakliyatı da çok çok kısıtlı ye meyvede ölçülü sebze ve protein ağırlıklı ye inşaallah düzelir bak bı hafta dene inşaallah sende görürsün diye umuyorum sonucu biraz uzun oldu ama içimi dokesim geldi .))