Busra3501 Merhaba kızlar 4 kez aşılama yaptırmıştık negatif sonuçlanmıştı önümüzdeki ay tüp bebeğe başlayacağız rapor da alabiliyoruz Ankara da hangi hastaneyi/doktoru önerirsiniz ?