Sevda-123 Ebrar18 saadet hanıma randevu bulabilseydim ona gidecektim bende, Aytekin hanımdan memnun kalmazsam ona geçeceğim bende☺️
ayla23 Ben çook memnunum. Hem ilgili, kendini sürekli yenilen güncel bir doktor artı estetik yaptığı için doğumlarda kesi atmıyormuş doğumdakı yırtılmaları da estetik dikiyormuş. Öneririm
Sevda-123 Zynp_yldrm1 canım acaba renkli ultrasonla bakıyor mu doktor ? Yani yüzünün fotoğrafını faln renkli veriyor mu yoksa ayrı bir ücret mi alınıyor renkli için
Zynp_yldrm1 Sevda-123 canım tabiki de veriyormuş arkadaşlarım Aytakın hanımda doğum yaptı her muayeneye geldiklerinde renkli verdi benim haftam daha küçük ama bana bile renkli vermişti 9. Haftada düşün yani
ayla23 Aynen Aytekin hanım derim ben çünkü klinikde bile çoğu kişinin yapmadığı ameliyatları yapıyor.