38+4 üm asla tık yok kendimde hiçbir ağrım sızım da yok galiba doğuramiycam 😂😭
Kadriye0600 daha erken kız sabırsızlanıyorsun belliki
Kadriye0600 Ben 41+0 gelen giden yok ben ne yapayım
Mirac_29 nasıl başladı sancin nasıl hissettin