Arkadaşlar 34+3 haftaligim. Doktorumu değiştirmek istediğim için bu gün başka bir doktora muayene oldum ve cok da memnun kaldım ilgisinden. Nst ye de aldı ve Allaha şükür bir sıkıntı çıkmadı ancak şu var ki 2 gün önce bu zamana kadar muayenehanesine devam ettiğim doktorda tam haftasında olan bebek bugünkü doktorda 2-3 hafta ileride çıktı. 37+2 görünüyor şu an. Kilo olarak da 2 gün önce doktorumda 2200 gr idi bugün muayenede 3163 gr çıktı. Yani kafam çok karıştı… bu şekilde durum yaşayan var mı? Önceden kafası 1-2 haftan önde çıktığı oluyordu ama şimdi genel anlamda önde olması şaşırttı beni…