Ara ara oluyor, israr testi ardından idrar kültürüme bakılıyor. Sadece hamileliğimin en başında ilaç vermişti doktorum. Şuan 37. Haftama giricem defalarca kez tekrarlardı. 3 lt su içiyorum. Doktorum idrarda üreme görmediği için bebeğe ve bana zarar vermediği tanısında. Hamileliğim boyunca maşallah ne bebeğimde ne bende sağlık problemi yada erken doğum riski olmadı.🧿🥹 Gidin muhakkak bir idrar kültürünüze baktırın, üreme yoksa doktorunuz bol su için diyecektir. Telaşa kapılacak bir durum yok, kontrol altına alındıktan sonra kendinizi ve bebeğinizi strese sokmak emin olun daha kötü. Geçmiş olsun Allahım şifa versin. 🤲🏻🌼