Mom534545 Kızlar canm öyle böyle değil yeşil erik istiooo bu mevsimde de bulunmazki naapcagm bu arada 11+ 5 deyim
Deletedmom434 Mom534545 kuzum aseriyorum.net sayfasından alanlar vs olmuş o sitede vardır ama nasıldır bilemem
sudamlasi Mom534545 aşeriyorumdan alabilirsin. Ama beklediğin gibi gelmeyebilir haliyle buzlu geliyo çözünürse bozulur.Fiyatta tuzlu🙈iki sene önce 4 tanesini 50 liraya almıştık şimdi Allah bilir ne kadar olmuştur
Deletedmom434 sudamlasi kız ben aşerdiğim şey kargoyla gelene dek aşerdiğimi unuturum🤦🏼♀️ O yüzden posta dahil olmayayım pek dimi aklım kalmasın😂
sudamlasi Deletedmom434 bence de😂tadı çirkin oluyo zaten bende yiyememiştim çözünmesini beklerken bozuldu😂
Aysegolcuk Mom534545 benimde acayip yeşil erik canim cekiyordu sağolsun üst kat komşum dağ eriği getirdi tuzlu tuzlu yedim 😂😂