Chescake Kızlar aşılama sonucu hamile oldugumu öğrendim.5 haftalık kesemizde gözüktü. Ama peçeteye sildikçe gelen krem rengi lekelenmem var. Korkuyorum
Tuche89 Doktora muhakkak git göster ama korkma . Bende de 6. Haftada oldu. Progestan kullandım. 1 hafta sürdü geçti.Halk arasıında yerleşme kanaması diyolar:)Sağlıkla kucağına al inşallah