Burmur10 ben artık 33 oldugum icin uyusuklukları hissetmiyorum kramplarım da olmuyor magnezyumu 28 gibi bırakmıstım bazen kemiklerim sızladıgında kullanıyorum üşüttüğümde ya da bi yerim ağrıdığında özellikle de cocuk kaburgalarıma baskı yaptıgında falan ama gercekten cok önemli ileri dönemde magnezyum eksikliği kemik erimesine kadar yol acabiliyormus