Benimde tek yumurta ikizleri 8.haftamda öğrendim . 17.haftadayım olabildiğince yat dedi doktorum alışveriş işlerini 20.haftamdan sonra yaparsın dedi. Evde işte yapmadım 17.haftaya kadar risk oluşturur dedi doktorum . 27.haftadan sonra yatış olma ihtimali olabilirmiş ve ikizler erken doğma ihtimaller varmış , Bakalım nasipse kucaklarımıza alırız 🤗 ikiz annesi olmak ayrıcalıktır 🙏🏼