Kızlar lütfen yardımcı olun fikirlerinizi söyleyin temmuzda kürtaj oldum bebeğim 5 6 haftalikti keseyi gördük bebkde vardı ama kalp atışları yoktu
Sonra ilişkiden sonra kanamam başladı ve artık durmadı progestan fitil kullandım iğne kullandım hiç bı şekilde fayda etmedi en sonunda kurtaj oldum gecen ay yine hamile oldugimu ogrendim kan talili verdim 442 çıktı bundan 2 hafta önce geçen hafta yine verdim 4026 çıktı Beta son adet tarihine göre 6+4 oluyor bugün hastaneye gittim kese var bebek görünüyor ama kalp atışları yok dedi ve ultrasona göre 5 haftalikmis nasıl dedim geç döllenme olabilir dedi 10 gün sonra tekrar gelirsen kesin duyarmisim çok korkuyorum için içimi yiyor bı önceki gebeligimde de aynı böyle denmişti umarım aynı şeyleri bidaha yaşamam😞