Sehererkull Bu gün kontrolum vardi 35 haftaligim tam 3150 gram 49 cm 2 hafta önde gidiyo erken dogum olabilir tombis gidiyo oglusunuz dedi 2 haftada 650 gram almis sizdede bole giden varmi
Hicranhicran Sehererkull Benim kızımda 36 haftalıkken 3100 gramdı 1 hafta önden gidiyor dedi geçen hafta doktorumuz yarın kontol var bakalım kaç kilo oldu hala önde mi gidiyor olabiliyor zaman zaman böyle şeyler
Feridekb Bende 35+4 haftalikken gittiğimde 3300 kilosu dedi doktorum şuan 36+4uz randevumuz yarına. Doğum için de iri olduğu için sezeryan yapilacak olursa 39 u bekleyecegimizi söyledi Sehererkull
Minnakkkk Sehererkull benım cunartesı kontrolüm var sabırsızlıkla neklıyorum kızımı kaç kılo oldu acaba dıye 😀😀 ama artık eskısı gibi saglıklı beslenemıyorum su ve süt zoraki ıcıyorum artık mıdem bulanıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sehererkull Hicranhicran valla benim 5. Ayimdan beri bole gidiyo seker de olmadigi icin doktor sıkıntı yok dedi genetik dedi
Sehererkull Feridekb oy masallah tosun olcak bizimkiler ☺️ benimkide kendiliginden geldi geldi dedi yoksa bu kiloyla sezeryan olucak dedi
Hicranhicran Sehererkull Benimde hep önden gidiyordu sadece bir hafta normale döndü onun dışında hep önde 😊
Zeynozeyyo Benim de yarın kontrolum var 36 olucaz işallh bakalım nasıl hayırlısıyla doğsalardı karnım cok sert leşiyor gece yarısı hafif adet sancılarım oluyor siZler nasılsınız 2 gündür de hurmaya basladım günde 6 tane yiyorum acılma olsun diye
Nurdann Zeynozeyyo bende 35+3 üm canım günde 3 tane yiyorum 36 hafta olsun günde 5 tane yiyeceğim tek sayıları öneriyorlar🤗
Dncnjms Benim de 31+6da 3 hafta önden gidiyordu.2800dü tombişim🙈 şeker falan da yok doktor genetiktir her şey yolunda dedi. 20 günde 1 kilo almıştı bakalım haftaya kaç kilo olcaz😊
Deryasin Dncnjms haha benimkide senin gibi yalnız suyunda bi fazlakik varmi cocugun ?? Benm 200 mm şu fazlalığı varmış 2 ciye şeker yüklemesi istedi yaptirmadim
Dncnjms Deryasin yok suyu da normal. Doktor da şaşırdı sonra eşime baktı bana baktı genetik dedi güldü 😊 nstye de yolladı orda da sıkıntı çıkmadı şükür 🙏🏼
GkbenAktaAlngan Benim bebeğim de 36 haftalık ken gittiğimde 3100 gramdı 2 hafta önden gidiyoruz bizde kilosu fazla olursa normal Doğum zor olur dedi doktor bende yediklerime sınırlama getirdim biraz dikkat ediyorum artık
Minnakkkk Sehererkull magmezyum da almıyorum artık ıyıce herseyden midem bulandı 😞 ıns sağlıkla kucağımıza alırız da geçer bunlar
GkbenAktaAlngan Sehererkull hayır hala önde 31 ekim de kontrol var o zaman gidicem tekrar bakalım ölçümleri nasıl olacak
kymkkymk2106 Kızlar bnde 36+6 oldm dündendr düzenli kasık ve bel ağrım var arada karın ağrumda oldu gece gram uyuyamadm ağrıdan doğuruck mıyım acaba su nişan hiç bişi yok henüz
Sehererkull kymkkymk2106 bendede oluyo da yalanci sanci sanirim bunlar doktora git bi gorun icin rahat degilse ☺️