Elifmstf Bug-lem54 24 haftanin altinda olan her dogum dusuk olarak kabul edilir.24 yasam siniri oldugu icin canim. benim 13.haftada dusuk riskim basladi suan 30haftaligim artik dusuk riskim yok erken dogum riskim var
TeoMom Bug-lem54 İlk 12 hafta tabi en riskli dönem ama hamilelik öyle bir şey ki risk bitmiyor ilk bebeğimi 21 haftalıkken erken doğumla kaybettim ama bu hamileliğimde herhangi bir sıkıntı yaşamadan 38e geldim
Ayayka Bug-lem54 yani düşük olarak değil de bebeği kaybetmek gözüyle bakarsak bu risk herzaman devam eder sonuçta 36 haftaya gelip bebeğini kaybeden insanlar bile var Allah korusun herzaman dikkat edip gerekli kontrolleri kaçırmayıp hamile olduğumuzu unutmadan davranmak gerekir ekstra riskli gebelikler var tabiki onlar ayrı onlar daha da dikkat etmeli ve doktor düşük riskiniz var dediyse hamilelik dönemi boyunca dikkat şart en iyisini tabiki sizin için sizi takip eden doktor bilicektir sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah amin
Ballkusum_33 Düşük ve erken doğum riski her zaman her gebede olabilecek bir şey orasını Allah bilir ama 12. hafta itibariyle dusuk riski azalir.
91mer Bütün düşüklerim oranı ilk 12 hafta O yüzden de 12. Haftayı atlatınca yüzde 10 oranındaki düşük Riski kalkar diyorlar Allah herkesim evladını kucağına almasını nasip Ersin sağlıklı sekılde 🌺🌺
Momofelisa TeoMom merhabalar 21 haftalık kayıptan sonra önlem olarak serklaj önerdiler mi size? Bende 16 haftalıkken kaybettim. Doktorum ya rahim ağzından yada enfeksiyon dan diyor ama önlem olarak her halükarda serklaj yapalım diyor. Bende gereksiz ise boştan yere bir operasyon geçirmek istemiyorum. Arada kaldım.
Bug-lem54 TeoMom rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin özel değilse neden erken doğum gerçekleşti
funnymummy Momofelisa merhaba bende 23 haftalıkken aniden kaybettim öncesinde suyum geldi sonra da olanlar oldu açılmam olmamasına rağmen ama şimdi tekrar hamileyim şükür 16 haftadan sonra düzenli açıklığa bakıp ona göre serklaj yapacaklar açılma yoksa nasıl olacakki serklaj başka bir görüş aldınız mı
TeoMom Momofelisa Aynısını bana da dediler enfeksiyon veya rahim ağzı yetmezliği diye ama doktorum önlem amaçlı serklaja yanaşmadı uzunluğu ölçerek ilerleyelim eğer kısalma olursa o zaman atarız dedi progestan kullandım uzunluğum da hiç 30 mm altında inmedi şimdi 37+6 oldum perşembe günü doğumum var bendeki rahim ağzı yetmezliği değilmiş ama şunu da söyleyeyim özellikle 18-22 haftalarda çok korktum bir şey olacak diye
TeoMom Bug-lem54 Kesin bir şey yoktu canım ama suyum geldi rahim ağzında da açıklık oluştu öyle olunca mecburi doğum yaptım ya enfeksiyon ya rahim ağzı yetmezliği dediler o yüzden aklında bulunsun ara ara doktoruna rahim ağzı uzunluğunu sorabilirsin 25 mm ve altı olunca erken doğum riski oluşuyor
hemsireacemianne Bug-lem54 20+3 deyim hala düşük riskim mevcut ..bu soru gebenin durumuna sağlık koşuluna vs bağlı aslında . Net bir hafta vermek çok doğru degil
Qnl Bug-lem54 oyyy oyyyy düşük tiski biter erken doğum riski başlar :( tisk gerdan olucaksa oluyor inş güzel sorunsuz bi hamileliğiniz olur
Eylulmom 9.ayında düşük yani kalbi durup ölü bebek doğuranlar var Rabbim herşeyin hayırlısını versin dikkat etmek gerekiyor