Kizlar 10+4 üz.Bu gün hic midem bulanmiyo,hep kendimi rahatsiz hiss ederdim bu gun oda yok.Mide yanmasi cekiyodum hep.Bir gunde hepsi yok olmuş gibi.Dun esimle 6 ci ayımızı kutlamak için restorana gitdik.Karides salatasi yedim.Bebegime bir zarar vermismidir?Cok korkuyorum.llk gebeliyim kötü sonuclandigi için artık her şeyden korkar oldum