Rna Merhaba 22+4 günlük hamileyim 2 saatlik aclıkla 50ml seker yüklemesi yapıldı ve degerlerim yüksek cıktı doktorum 100ml daha yapılması gerektigini söyledi ama ben kararsız kaldım napmam gerekiyor yardımcı olabilecek varmı ?
yaren123 Rna diyabetik anne bebeklerinin de şekerlerinde sıkıntı olabiliyor önceden bu durumu bilip diyet kullanmak size de bebeğe de iyi bişe