Anonimane_150 Mgrlkkk bende 10+5 im. İkinci gebeliğim. İlk gebeliğimdede karnım cok büyük olduğu için doğum sonrası yumuşak olmuştu. Şuan hafif çıkar gibi sertleşti 😄 yumoş görüntü gidiyor😄
Busssssra Hira_46 ya bende gaz diyordum ama benim göbek deliğim de dışarı çıktı 🙈 12 haftalığım dahaaaa
esma_esma Bende 11. Haftanın içindeyim bende karnımın çıktığını hissediyorum sertleşti ve büyüdü. Gaz olsa da olmasa da aynı 😂