Benimde ilk duyduğumda çok bozulmuştu ama sonra şöyle düşünmek iyi geldi,bebeğim doğduktan sonra ona lazım olacak bir organı değil,eğer vücûd kendini adapte ederse kordonla bebek,bir sıkıntı olmaz,haftasıyla hep uyumluydu,genetik testi doktorum benim yaşımdan dolayı istemişti,o zaman kordon mevzusu henüz ortada yoktu bile
Sağlıklı beslenme derken açıkçası hamurişi tatlı kızartma paketli ürün yememeye çalışıyorum genel olarak,sebze,meyve,çiğ kuruyemiş,et,yumurta peynir vs gibi şeyler…
Kan akımı iyi olsun diye soluma yatıyorum,15. Haftadan beri öyle yapıyorum
Elimden geleni yaptıktan sonra gerisi kader kısmet,inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız bebeklerimizi,herşey yolunda giderse 3 hafta kaldı…