Hangi şehirde yaşıyorsunuz bu bile önemli bende ilk çocuğumu haziran ayında doğum yaptım ama Ankara’da serin bir yerde oturuyoruz hep uzun kollu aldım evin içi serin oluyor ve yeni doğan kansız olduğu için çabuk üşüyor ama sıcak memleketteyseniz aylarına göre alabilirsiniz dışarda en çok tulumlar kullanışlı oluyor bebekler içim