xbebegimx Benim de 1 yıl oldu kalamadım canım doktora gittim hormon bakıldı sorun yok, smear alındı sorun yok, ultrasonla bakıldı her şey normal, eşim test verdi sperm hareketi sadece bi tık düşük gibi o yüzden takviye aldık ve bana rahim filmi verdi onu çekilicem. Sen de git doktora ve bunları yaptır bence en azından bir sorun var mu yok mu öğrenmiş olursun. Ayrıca genetik ve pıhtılaşma testi yaptırdık genetikte sorun yok fakat ben de pıhtılaşma çıktı o yüzden kaybetmişim bebeği. Bunu da araştır bence