Suheda_4406resul Ben 14 haftalıkken gittim doktorum 16. Haftadan sonra soylerim dedi şuan 15 haftalık heyecan doruktaaa🥰🥰
Uges2015 Valla ben cinsiyet öğrenecek diye 2 hafta bir gittim söylemedi doktorlar 17. Haftamda kız olduğunu öğrendim 25 haftalık gebeyim şuan hala kız 🥹🥰
Fatmasevimyaras 16 haftaligim ayaklarını acmamis dedi sonra doktor sola yatın dedi yattım sonra gözüktü ve oğlan gözüküyor dedi
Fatmasevimyaras Heyv işte cnm. Öyle 16 haftaligim o zaman gosterdidaha ayaklarını acmamis dedi hatta doktor sonra da sola yatın dedi öyle gösterdi oğlan gözüküyor dedi