Neriman59 Kizlar sezeryandan sonra 40 kontrolü nasıl yapiliyodu alttan muayene oluyomuydu 11 yıl geçince aradan unutmuşum bilen varsa yazabilir mi lütfen
eminegulbalci Neriman59 ben sezeryandan 10 gün sonra gitmiştim ultrasonla bakmıştı rahimin dikişine sonra daha 40 muayenesine filan gitmedim 3 ay sonra gel demişti doktor bi de o zaman gitmiştim