Mihribani Fulya_tufan_33 Merhabalar ben kullanmadım ama teyzem alıp kullandı kendi bebeğine o gayet memnun pişikte yapmadı dedi bende doğuma az kaldığı için bebeğime e bebek markası aldım .
Mrvrntsv Stella_0 Fulya_tufan_33 bende baby me aldım iki paket 1 ve 2. İnsallah iyi olursa ondan devam etmeyi düşünüyorum
Alparslann Fulya_tufan_33 bebeğim ilk doğduğunda pirima kullandım şimdi e bebek markasina geçtim malum günde 10 bez kullanihoruz yetmiyor bezler e bebegin kendi markadi baby me gyet guzel pisikte uapmadi
Kilicbebek Fulya_tufan_33 içerisinde koruyucu bir solüsyon varmış iyi birşey değil araştırmalarını yapanlar uzmanlardan gördüm
2pati1baby umran2020 oğlumda molfix kullandım şimdi doğacak oğluşumda da molfix kullanıcam soft olanı 🥰 Bu arada her bez her bebeğe iyi gelmiyor ona dikkate alın
ssalihaemin umran2020 molfix yeni doğan bebek bezini aldık 1 numara daha kullanmadık bebeğimizi bekliyoruz bakalım memnun kalacakmışız kullanan çoğu kişi memnun olduğunu söyledi ama her bebeğe her bez iyi gelmediğini düşünüyorum ben biraz fiyat olarak değerlendirip aldım 1 paket baktım iyi değil değiştireceğim
Mavikalem [silindi] 1 numara çok alma 1 numara 2-5 kilo arası . 2 numara 3-6 kilo arası bebeğin 3500 Ve üzeri doğarsa 1 numara küçük gelir
[silindi] Mavikalem aa iyi ki söyledin bilmiyordum valla ben de eşim de kilolu doğmuşuz bize çekerse hayatta olmaz 1 numara 😄 çok sağol
Kedilitazeanne1 Mavikalem hayır alakası yok bebeğim 3775 doğdu 1 numara 2 paket kullandım. 1 aylık olacak neredeyse daha bugün geçtik 2 numaraya 😂
iclal01 Merhabalar bende sleepy ecologic aldım nasıl bilmiyorum 3 ayımız var kullanmak için kullanan anneler varsa bilgi verir misiniz 192 adet yani 3 paket aldım 2 numaraya geçene kadar yeter mi bilmiyorum günde 8 -9 tane değiştirirsin dediler 🤷🏻♀️
[silindi] https://www.ciceksepeti.com/paddlers-pure-bebek-bezi-1-numara-yenidogan-120-adet-2-5-kg-aylik-firsat-paketi-kcm98211863?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=15551489486&wpsrc=Google%20AdWords&wpcid=15551489486&wpsnetn=x&wpkwn=&wpkmatch=&wpcrid=&wpscid=&wpkwid=&gclid=Cj0KCQiA4aacBhCUARIsAI55maEGAsEu4ClobwFX08xk4FNnngoNxRiuQlQC1viq0gvdOyHHrJTF2okaApjLEALw_wcB ben bunu aldım çok övdüler bide baya uygun
egesmommm umran2020 sleepy naturali tercih ettim şimdilik 40lı paket aldım. Pişik yapmazsa duruma göre ondan devam edeceğim stoklayıp. Ancak dokusu vs oldukça iyi geldi bana
Mavikalem Kedilitazeanne1 Alakasi yok derken ? Genelde bebeklere küçük geliyor 2 numara daha iyi oluyor. Senin bebegne küçük gelmedi diye diğerlerine de küçük gelmeyecek diye bir şey yok . Gulmende ayrı saçma
minikturtam1 Kedilitazeanne1 benim oglumda 3250gram doğdu 15 günlükken tm 4 kiloydu. Suan 18 günlük. 3 paket 1 no bez kullandik. 1 aylik olana kadar 1 no kullaniriz diye dusunuyorum.
[silindi] Kedilitazeanne1 doğmadan 1 tane 1, 1 tane 2 numara alırım sonradan da kilosuna göre alırım zaten bez stok yapılmıyor
Anneperi umran2020 Primanın bezini kullananlar iki çeşit var demişti özelliği ne bilgi verebilir misiniz
Gldnzylmz Anneperi birinde idrar göstergesi var birinde yok diye biliyorum en belirgin özelliği bu sanırım aynı marka sonuçta kalitesi ikisinde de aynı olur yani ben göstergeli olanı aldım ama daha kullanmadık tabiki kardeşimde primayla büyüdü çok rahattı diye başka marka düşünmedim açıkcası