Prensesannesiiiiiiiiii Kızlar geçen hafta pazartesi tetenoz aşısı oldum şu 3 gündür kolum çok fena ağrıyor hareket ettiremiyorum resmen üstüne yatamıyorum 🤯 ilk aşı olduğumda böyle olmamıştı bu ikinci doz
Fundayakut Prensesannesiiiiiiiiii Ben ikinci dozun ağrısını 10 gün çekmiştim abartmıyorum 😅 geçmiyordu resmen arada parol içtim 🤷🏻♀️