Tugce567 benim ilk hamilelikte önden gidiyordu 40+6 da doğdu. Bu hamileliğimde de üç hafta önden gidiyor ama normal bekliyoruz doktor sadece kanala geç iner dedi ki ilkinde de öyle olmuştu doğum anında ıkınma ile inmişti engel bir durum yok 37+4 olduk yine gününü geçirme ihtimalimiz var 40+ larda olabilir ama bekliyoruz, siz bence de doktorunuzu değiştirin doğumunuza sahip çıkın.