saldemir Kızlar merhaba. 2 hafta sonra şeker yüklemesi yaptırıcam ama doktorum da bilgi vermedi en son gidişimde yoğundu çok unuttu sanırım. Tek bildiğim aç karnına gidecek olmak. O içilen şeyi ben mi alıyorum nasıl oluyo süreç kaç saat sürüyor tecrübeli hamişler yazabilir mii
Minikcennetim saldemir siz alıyorsunuz önce aç karnına kan veriyorsunuz sonra içeceği içip tekrar kan veriyorsunuz birer saat arayla iki defa da kan veriliyordu yanlış hatırlamıyorsam ama bu süre zarfında son kanı verene kadar bir şey yiyip içmek yasak
zuhaall saldemir bende şuan yaptırıyorum aç karnına gidiyorsunuz sonra kan veriyorsunuz eczaneden içeceği alıp içtikten bir saat sonra tekrar kan veriyorsunuz
Lunaaa92 saldemir gitmeden önce akşam 9 dan itibaren bişiy yiyip içmiyorsunuz, içeceği bana hastane vermişti devlet hastanesi, özellerde nasıl yapılıyor bilmiyorum, güzel sonuçlar alın inşallah ☺️
Duygumert Ben az önce yaptırdım aç karnına gittim eczaneden içeceği aldım içtim içtikten sonra hiç birşey yemedim ve 1saat sonunda kan verdim bu arada abartıldığı kadar kötü bir tadı yok bence korkarak gitmiştim
saldemir zuhaall içeceği içmeden kan verip ardından içeceği içiyoruz daha sonrasında 1 saat bekleyip tekrar kan veriyoruz bitiyo dimi ? Gözümde büyüyor açıkcası
Duygumert saldemir ben kendi adıma abartıldığını düşündüm öyle kötü bir tat yoktu benimki limonluydu 4 yudumda fln bitirdim mide bulantım olmadı
Gulsah1995 Kızlar doktorum açlık şekeri 90 üstü tokluk şekerin 140 üstü çıkarda gel dedi açlık 97 çıktı yokluğu ölçmedim