Betus4554 Manisa şehir Hastanesi’nde doğum yapan yapmayı düşünen anneler benimde doğum orda olcak ama ebeler bayağı hırçın ve k.pekti hatta ikisi azarladı beni hastane aşırı temiz ama ebeler ilgisizdi sansimdan var mı benim gibi korkan anneler