Kızlar kasık ve bel ağrım var. İkisi aynı anda oluyor ve birden geçiyor sonra tekrar aynı. Normalde gece olurdu ama vajinam da aşırı ağrıyor. Bebeğin bazı hareketleri daha da ağrıtıyor kasık ve belimi. Sancım mı var? Belirtiler onu mu gösteriyor bilginiz var mı