Kızlar doktoruma yazdırmıstım baş edemedigim mide bulantılarim icin 8+2 yim bu gune kadar 2 tane ictm birini de dün gece yatmadan once asırı bi mide bulantım vardı kusmam agzima gelip öğürüyordum sabah kalktim hala aynıyım rahatsızım dogru duzgun nefes bile alamiyorum şimdi bi tane daha içmek istiyorum aç karnına mı içsem tok mu bu ilacı aranızda kullanan ve nasıl kullanan varmı gercekten perişanım bulantıdan…