Mariam2 Ben ama hamile kalmadan yaptılar elim kesildi kimse bana bişe demedi doktor okadar testler yaptirdim
Harikuya_Su 20.haftamda yaptırdım 2. Unuttuğum için gününü kaçırdım geçen kontrolümde doktoruma sorduğumda artık bu haftalarda yaptırma 1 tane yeterli olur dedi
HKiLiCeR Ben yaptırmadım yaptırmayı da istemiyorum ama o kadar cok hamile kadın yaptırmış ve tavsiye ediyorlar ki acaba yaptırmadıgıma pişman olur muyum diye bi korku düsüyor içime. 25 haftalık olduk aile hekimim en son 26. Haftanda ilk dozu vurulmus o dedi.
Cemre_nur HKiLiCeR benim 31 hafta ilk doz yapilcakti geciktim bilmiyordum ama erken doğum olur vurmaman dedi