Merhaba kızlar hamile kaldığımda göğüs bedenim 70 kalıpsız 75 kalıplı takıyordum ancak şimdi 22 haftalığım 85i geçtim 90 taksam gerçekten yeridir sanki beni aşağı çekiyor gibi 🥲 Başına gelen varmı sizce doğumdan sonra süt kesilince beden olarak eski haline dönerim tek çatlayan yerim göğüsüm oldu beyaz beyaz ince çizgiler halinde ve tek kilo aldığım yer diyebilirim 43 kilo ile hamile kaldım şuan 48 kiloyum