Karman34 anakuzusuu bildiğim kadarıyla 4.lü tarama 2li tarama gibi düşük ve sendromlar için bi tık daha detaylısı . Ama detaylı ultrason bütün organlara bakılıyor tek tek 4 lü taramayı genelde 2lide sıkıntı çıkınca yönlendiriyor doktorlar
hayalperest2310 anakuzusuu ayrıntılı ultrasyon uktrasyondan her bir organına tek tek bakılıyo Dörtlü tarama testlerinde ise ultrasyondan bakılıp kan veriliyor farki kan tahlili yapmaları
Anonymousmom anakuzusuu Bence tam tersi her ikisininde yaptırdım . 2lide sorun yoktu 4 lü testim de risk çıktı doktorum yanılma payının yüksek olduğunu söyledi o testin . Detaylı da bir sıkıntı çıkmadı zaten karar sizin.
Anonymousmom anakuzusuu belli olmaz belki sizinkininde çıkmaz . Ama çıksa da önemli olan detaylı tarama