Tanembebek5 142 gün 19+5 olduk ama sezaryan olacagim 15 gun oncesine gidicez
323832 1 gün var aramızda 😂
Tanembebek5 143 bizimde geçermi bu günler bilmiyorum 😂
Bade0022 😊 ama sezaryan olacağım için nisan 10 gibi olcak doktorum oyle dedi
323832 ben bor al düşünüyorum bakalım sağlıkla gelsinler
Mustafayigitvebeytugannesi cumartesi inşallah 🥰 sizin?
Bade0022 amin