Merhaba hamişler gurbette 2 çocuk annesiyim 3.nünde eli kulağında gurbette olduğum ıcın doğuma da hiç kimse gelmeyecek sobalı hır evde her şey pratik olsun yemek hazırlamak kolay olsun diye buzluya kurufasulye,nohut,köfte,et kavurdum,krmızı bıber doğrayıp attım ekstra yazın domates ve menemenlik konservelerimı yapmıştım onlar var hazır tarhana aldım şipşak olsun diye yoğurt çorbası ıcın bı kaç poşet pirinç haşlayıp attım başka ne yapabilirim ne yapsam bilemedim belki böyle bi hazırlık yapan veya yapacakmolanlara fikir olsun diye danışmak ıstedım 🙈