Pemberuya hamile kaldığımı öğrendiğim anda kanamam başladı hemde çok yoğun aşırı fazla bi kanamaydı doktora gittim tabi hemen bebeğin eşinde yoğun bi kanamam oranı tespt edildi iğne ve progestan hapı kullandım günde 3 tane 6 ay günlük durmaksızsın Kanamam oldu sürec benim için berbatttı psikolojim bitmişti her kanamada düştü diyordum ,Hastanede yattım artık 10 gün ama yok asla durmuyordu,6 ay sonunda ansızın kanama kesildi bu seferde erken doğum tehlikesi başladı ama benim cadı kızım anasını boşuna üzme 39 haftalık 3900 doğdu hamd olsun Rabbim çok büyük çok dua et