Buseybuseyy Hanimlar sabah uyandim camasirimda yumurta akı kivaminda beyazimsi bir akinti gorundum normal midir
story Buseybuseyy yumurta akı gibi akıntı bende de oluyor hatta kaç kere su sanıp korktum. Ama doktorum normal olduğunu söyledi. Eğer kesik yoğurt gibi değilse, koyu renkli değilse ve kötü kokmuyorsa büyük ihtimalle normaldir.
tugcegk Buseybuseyy bende de oluyordu burdan sordum normal demişlerdi ama şimdi geçti sebebini bilmiyorum ağrısı kokusu yoktu yine de enfeksiyon İçin dikkat etmemizde fayda var
emirtosveannesi Buseybuseyy bende her zaman oluyor normal bir akıntı canım hatta 2 kere çatı muayenesi oldum doktorun eli tamamen o şekilde akintiydi normal dedi