Babyy07 ben özellikle nakışlı istiyordum baskılı istemiyordum, daha önce de ablama ve yakin arkadaşıma aynı sayfadan yaptırmıştım beğenilmişti. Bu sefer de bana arkadaşım hediye yaptırdı yine aynı syafadan. Nakışları, kumaş kalitesi çok çok güzel.
Instagram’da lohusa_takimlari diye bir sayfa 