550637 ben yarın 37+2 olucam ve ilk çatı muayenemi olucam, vajinam evlendiğimden beri hala dar ayıptır söylemesi ilişki esnasında bile canım ilk başta acıyor , enfeksiyon kaptığımda alttan bakılıyordu bi cihazla ister istemez vajinam dar kasıyorum kendimi ve canım acıyordu.. ama ilk düşük yaptığım zaman yaptıkları uygulama yüzünden korku kaldı o yüzden kasıyorum bunun farkındayım.. doktor istersen yapmayız ama korkulacak bişey yok dedi.. alt tarafı bi parmak kasmamak gerek dayanmalıyız 🥰☺️