Esenturgay Arkadaşlar ben 9 haftalık gebeyim bu gece meme ağrısından uyumadım yani böyle koltuk altıma doğru nasıl bir Ağrı sızı anlatamam çözüm önerileriniz nelerdir ben resmen ağlayacağım bu ağrıdan 🥹🥹🥹🥹
yinehamile Esenturgay hamileliğin başlarında baya hassasiyet oluyor ama yapacak bir şey yok diye biliyorum, hatta sonlarnda ve dogum yapinca daha da fazla oluyor.
Zynpmeva Esenturgay bence bi ultrason çektirin. Benim en son bu kadar ağrıdığında fibroadenom çıktı 1 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim