Yncygt Merhaba, gecen ay çatlatma iğnesi oldum tutmadi tam 14. Gün adet oldum. Bu ay 19 kasimda igne oldum henuz adetim gelmedi ara ara gelen kasık ağrım var bunu yaşayan varmı? Yorumlar misiniz tutmuşmudur yoksa gecikmemi?
MorKelebek54 Yncygt kuzum çatlatmadan önce klomen yani yumurta geliştirici kullanmismidin aynı durum bende de oldu klomen kullandım çatlatma iğnesi oldum ama gecikmem oldu gebelik de değil di yumurtalık kisti oluşmuştu iki ihtimal var yani ya gebesin ondan gecikmen oldu ya da klomen kullandiysan kist de oluşmuş olabilir ya da bunların hiç biri bı iki gün gecikme felan normal kabul ediliyo kuzum o yüzden sordum klomen de kullandın mi diye yani
myangelson Yncygt doktorum 14. Gün test yap kanama gelmezse pozitif olur dedi ama kanama da gelmedi testin de negatif çıkarsa yanıma gel kandan bakalım ya da kist oluşmuş mu ona bakalım demisti. Yani çatlatma iğnesinde gecikme olmaz hamilelik ve kist yoksa o yüzden bı test yap bence
Yncygt Cansufurkan normal de cok degişikdi ama klomen biraz duzene soktu. Geçen ay 14. Gün adet geldi bugun 15. Gün. Ağrim var ama gelip gidiyor arada napicami bilmiyorum belki de regl gelecek.
mom_3 Cansufurkan benım 16. gün test negatifti hala adet olmadım normal de 5 güm var adetime pozitfie döner mi sizce
MorKelebek54 Yncygt kuzum gebelik de olabilir kist oluşmus da olabilir bunu anlamamız için test yaptırman lazım. Kan da gebelik yoksa mutlaka ama mutlaka doktoruna görün kesinlikle. Aynı durum benim de oldu klomen çatlatma iğnesi oldum iki tane kistin oldu. Biri 6 biri 7 cm di 8 cm den sonrası ameliyat dedi doktorum. Söktürücü kullandım çok şükür küçüldüler. Bu ayı da boş geçtim zaten doğal yolla denedim doktorum da o şekilde önerdi zaten. Bence mutlaka kan ver kuzum evde test ile uğraşma hiç kesin sonuç kandan alırsın ama unutma kanda gebelik çıkmazsa mutlaka doktoruna git eğer dookturun kistin varsa tedavi uygassa kötü sonuçlar doğabilir. Tabiki tek temennim gebe olman ama sadece aklında bulunsun diye söylüyorum kuzum benim de başıma ilk defa geldi böyle bişi ne duydum ne gördüm en azından sen bil ki önlemini alabilirsin. İnşallah güzel haberler alırsın kuuzm bana da hebr verir misiniz sonuç ne olur merak ederim şimdi ben 🤲🤲
Minikkusum06 Ben 17.gun test yapmıştım. Aşırı derece kasık ağrım oluyordu başka belirti yoktu. Bence test yapmalısın
helinnyf Minikkusum06 merhaba ben klomen artı çatlama iğnesi kullandım bugün 15 gün ama progestan da kullanıyorum adet olmama sebebim progestan olabilir mi umutlanmak istemiyorum.
Yncygt Çok teşekkür ederim bugunde gelmesse test yapacağım sabah. Korkuyiorum.ama hayirlisi.kist aşırı ağri yaparmi bende okadar agrida yok